ВСТАНОВЛЕННЯ ГБО 5-го ПОКОЛІННЯ
Газобалонна система 5-го покоління надає такі вигоди:
- зменшення витрати газу рівня витрати бензину;
- збереження потужності двигуна із зменшенням витрати газу;
- необов’язковість використання фільтра тонкого очищення;
- немає необхідності у підігріві через відсутність редуктора.
Газобалонне обладнання 5 покоління, що працює за схемою LPI (Liquid Propane Injection), є найбільш прогресивним у справі оснащення автомобілів газопаливними системами. Принцип дії ГБО 5 покоління полягає в подачі пропан-бутану в рідкому стані безпосередньо у колектор впускний.
Як працює ГБО 5-го покоління
Принцип роботи ГБО 5-го покоління має важливі відмінності від ГБО 4-го. У балон ГБО разом із мультиклапаном встановлюється газовий насос, який приводиться в дію відкриттям дверей автомобіля. Мета такої інновації – при запуску двигуна в магістралях вже має бути створений тиск.
Одна із вагомих переваг ГБО 5-го покоління: за рахунок створення газовим насосом тиску у магістралі є можливість старту одразу на газу. У зимовий період рекомендується прогрівання двигуна на бензині до 1 хвилини (ГБО 4 вимагає мінімум 5-хвилинного прогріву).
Після запуску двигуна газ під тиском 15-16 атмосфер (для пропану) подається на газові форсунки, які заздалегідь за своєю конструкцією здатні його витримувати.
Друга перевага установки ГБО 5-го покоління – відсутність редуктора та супутніх фільтрів. Це мінімізує втручання у рідну подачу палива та знижує експлуатаційні витрати. Замість 2-х фільтрів (газової та рідкої фази) встановлюється тільки фільтр рідкої фази, оскільки на форсунки газ подається у зрідженому вигляді.
Форсунки розміщуються у впускному колекторі, що скорочує відстань до циліндрів. Подача рідкого газу дозволяє максимально використовувати силові характеристики двигуна.
У всьому іншому (за функціоналом та управлінням ЕБУ) ГБО 5-го покоління схоже на ГБО 4-го.

