РЕМОНТ ВМ'ЯТИН БЕЗ ФАРБУВАННЯ

Як відомо, у процесі експлуатації автомобільний кузов піддається регулярному впливу зовнішніх факторів. Деякі механічні навантаження можуть залишити вм’ятини на кузові, дверях, крилах, капоті та інших корпусних деталях авто. Це, зокрема:

  • град;
  • падіння з дерев плодів (каштан, жолудь, яблуко);
  • викид із поверхні дороги щебеню, гравію та інших дрібних твердих предметів;
  • автомобільна аварія (ДТП)

Інтенсивність деформації зростає під час руху авто на швидкості. Великі або менші пошкодження є неминучими, оскільки автомобільний метал досить тонкий. В результаті, при “нештатному” механічному навантаженні поверхня кузова деформується без самовідновлення.

ТЕХНОЛОГІЯ РЕМОНТА

Для невеликого кузовного ремонту без фарбування використовується комплект особливого інструменту. Існують інструменти, спеціалізовані для зовнішніх; є для внутрішніх або тих та інших робіт. Також є різні технологічні прийоми відновлення деформованих деталей і ділянок кузова.

Ідеальний результат дозволяє досягти поєднання різних методик вирівнювання. Зокрема, використання клейової системи – це вплив міні-ліфтером, клейовим пістолетом, грибками, оберненим молотком та адаптером. Система витягуючих гачків – це: спеціальні ресори, конусні та ножові гачки.

Для інструменту та допоміжних операцій використовуються також: керни різних розмірів, молотки різного формату, прасування, клини, розширювальні подушки, упори, тримачі, фіксатори та інші пристрої та оснащення.

КОЛИ РЕМОНТУВАТИ ВМ'ЯТИНИ НА КУЗОВІ. РЕКОМЕНДАЦІЇ

Видалення вм’ятин без фарбування насамперед необхідно робити, коли не порушено лакофарбове покриття після механічних пошкоджень авто. Якщо фарба відшарувалась або стерлася до ґрунту (тим більше – до металу), то кузову Вашого авто необхідне ще й фарбування.

Усунення деформацій без фарбування краще зробити відразу після їхнього виникнення. Якщо немає можливості виконати ремонт того ж дня, постарайтеся організувати його найближчим часом. Металеві вироби (зокрема кузовні деталі авто) мають таку властивість, як пам’ять металу. Тому згодом ідеально відновити пошкодження набагато складніше, а в деяких випадках вже неможливо. Знадобиться або застосування розігріву пошкодженої ділянки з подальшим відновленням лакофарбового покриття, або заміна всієї деталі.

Тим часом, ремонт вм’ятин без фарбування набагато доступніший за ціною, ніж з фарбуванням, і набагато дешевше, ніж заміна пошкодженого елемента кузова або корпусної деталі. При цьому обов’язково врахуйте, якщо в майстерні Вам назвали ціну набагато нижчу за середню по місту, то результати ремонту навряд чи будуть відповідати Вашим очікуванням. Вибирайте майстерню свідомо та відповідально.

СПЕЦІАЛІЗУЄМОСЯ НА ОБСЛУГОВУВАННІ ВСІХ МАРОК АВТОМОБІЛІВ

ФОТО ВИКОНАНОЇ РОБОТИ

НАШІ ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ: ЦІНА-ТЕРМІНИ-ЯКІСТЬ

Записатися
ЗАКРИТИ

Записатися

Залиште свій номер і ми вам передзвонимо