ФАРБУВАННЯ АВТО
Повне фарбування деталі необхідне у разі пошкодження, заміни кольору або фарбування нової деталі.
Коротко про локальне фарбування – ми категорично проти і вважаємо неприйнятною на рівних деталях без гострих ребер, молдингів, накладок, які можуть приховати перехід.
Локальне фарбування часто використовують при передпродажній підготовці, де необхідно за рахунок обмеженого бюджету надати пошкодженим деталям гарного вигляду.
Ми кажемо “ні” локальному фарбуванню, так як з часом місце фарбування виділятиметься на деталі. Це відбувається через шар лаку, який після фарбування споліровується і стає практично непомітним, але згодом після декількох мийок місце фарбування буде виділятися, тому роблячи автомобіль вважаємо за необхідне фарбувати деталь повністю і назавжди забути про пошкоджене місце.

Як ми фарбуємо:
Нові деталі, мабуть ні для кого не буде секретом, маляра дуже люблять фарбувати нові деталі, так як вони не вимагають шпаклівки, піскових перетирань і тривалого етапу виготовлення, в більшості випадків нова деталь матується і фарбується так званим способом «мокрим по мокрому» – одночасно в фарбувальній камері на деталь наноситься грунт, фарба та лак.
Фарбування б/в деталей, пошкоджених деталей вашого авто: у разі пошкодження лакофарбового покриття маляр перетирає деталь, відновлює площину та оригінальність деталі при необхідності наносить шар шпаклівки, покриває деталь антикорозійним грунтом, що запобігає корозії деталі, виготовляє, тільки після виконаної величезної роботи наносить фарбу та лак.
Після фарбування у разі потреби деталь полірується.
СПЕЦІАЛІЗУЄМОСЯ НА ОБСЛУГОВУВАННІ ВСІХ МАРОК АВТОМОБІЛІВ





















ЦІНИ
Фарбування | |
Деталь | Ціна (грн) |
Капот | від 4800 |
Криша | від 6400 |
Двері | від 3200 |
Кришка багажника | від 3200 |
Крило | від 3000 |
Бампер | від 3200 |
Поріг | від 2500 |
Стійка криші | від 2000 |